Materiały do wykonania dekoracji reklamy oznakowania
Do reklamy wewnętrznej, zewnętrznej, oznakowania i dekoracji stosuje się materiały produkowane przez wiele rozmaitych gałęzi przemysłu.

Materiały do dekoracji i reklamy, które oferujemy w sklepie, są związane z wykonywaną przez nas produkcją, usługą i serwisem.

Wiele z nich to standardowe materiały dostępne detalicznie w sklepach, ale część jest trudno dostępna i rzadko spotykana.
Te materiały nietypowe ze względu na zastosowanie i specjalne funkcje, które mają pełnić.

Materiały, które oferujemy w naszym sklepie, są zgromadzone na bieżące potrzeby produkcyjne oraz dla wspomagania realizacji dokonywanych przez naszych Klientów.

Wszystkie typowe oraz specjalne materiały; surowce, półprodukty i produkty gotowe, mogą być użyte do reklamy, zdobienia i dekoracji pomieszczeń.


Materiały do wykonania dekoracji, reklamy, oznakowania

Materiały do reklamy często charakteryzują się właściwościami nieco zmienionymi w stosunku do standardowych.

Dzieje się tak, ponieważ wymagania dotyczące materiałów są niekonwencjonalne, a materiały muszą być właściwe względem charakteru użytkowania.

Różne, często skrajnie odmienne warunki, którym sprostać muszą materiały stosowane w reklamie powodują wyodrębnienie materiałów specjalistycznych, nieco odmiennych od standardowych.

Zastosowanie takich specjalistycznych materiałów do dekoracji i reklamy wymuszone jest m.in. przez konieczność unifikacji, personalizacji, certyfikacji, specjalnego oznakowania lub wykorzystania specjalnych funkcji.

Bardzo istotny jest dobór materiałów służących do reklamy, zdobienia, oznakowania, pod względem odporności na warunki atmosferyczne oraz uwzględniający intensywne użytkowanie.


Przykład

Przykładem, którym możemy posłużyć się do zobrazowania odmiennych relacji — jest papier.

Zwykły papier zadrukowany atramentem jest ograniczony rozmiarem urządzenia drukującego, nieodporny na brud i wilgoć. Papier eksponowany na zewnątrz jest wręcz nietrwały.

Natomiast papier stosowany w reklamie ma specjalne właściwości fizyczne, jak podwyższona odporność na rozrywanie, wilgoć.

Specjalny papier ma odpowiednio spreparowaną powierzchnię. Jest dostępny w różnych odmianach i formatach, pozwalających na drukowanie na urządzeniach różnego typu i wielkości.


Zastosowanie

Osoby mało zorientowane, przypadkowi projektanci dekoracji, reklamy wizualnej nie zawsze uwzględniają funkcje, którym mają służyć produkty oraz warunki ich użytkowania.

Często pomijanym zagadnieniem jest dostępność i charakterystyka materiałów.

Dlatego jeszcze na etapie planowania realizacji należy zapoznać się z możliwościami stosowania wybranych materiałów.

Surowce, prefabrykaty i inne specjalistyczne materiały służące komunikacji wizualnej stanowią bogatą ofertę towarową.

Duży popyt na materiały do wytwarzania reklamy wizualnej i produktów służących komunikacji wizualnej sprawił, że powstało wiele przedsiębiorstw produkujących niecodzienne wyroby.

Prawdopodobnie najbardziej wszechstronnym i uznanym producentem w naszej branży jest koncern 3M.


Akcesoria, materiały do reklamy  →

Wybór akcesoriów i materiałów służących do wykonania reklamy, dekoracji i komunikacji wizualnej. Sprawdź.

 

Jakie materiały do dekoracji i reklamy oferujemy w sklepie

Jakie materiały stosuje się do reklamy, oznakowania i dekoracji?

Do reklamy wewnętrznej, zewnętrznej, oznakowania i dekoracji stosuje się materiały produkowane przez wiele rozmaitych gałęzi przemysłu.

Przy naszej produkcji używamy wielu z nich, a przy tej okazji, oferujemy również sprzedaż niektórych. Są to m.in.:

    1. Prefabrykaty i wyroby stalowe — mogą to być materiały ze stali nierdzewnej lub czarnej, ale także malowane, lakierowane, powlekane i cynkowane. Najczęściej są dostępne w formie blachy, rur, profili, kształtowników i galanterii.

    2. Wyroby aluminiowe i prefabrykaty, które mogą być surowe, anodowane, powlekane lub lakierowane. Najczęściej dostępne są jako blachy, rury, profile, kształtowniki, galanteria i drobne akcesoria.

    3. Prefabrykaty i wyroby z tworzyw sztucznych twardych (a potocznie: z plastiku) – są to m.in. tworzywa takie jak: polistyren (PS oraz XPS-styrodur), szkło akrylowe (pleksiglas-PMMA), polichlorek winylu — PCW (ang.: PVC, a zwyczajowo: PCV), polietylen (PE), poliwęglan (PC) lity i komorowy.

    4. Prefabrykaty i wyroby z tworzyw sztucznych miękkich — są to mi.in. folie monomeryczne, polimerowe, folie samoprzylepne, materiały flagowe i na obrazy — płótna i tkaniny poliestrowe, tkaniny do wytwarzania banerów, tj. tkaniny poliestrowe pokryte winylem, tapety flizelinowe, tapety samoprzylepne.

    5. Kompozyty i laminaty — niejednorodne materiały warstwowe jak np.: laminaty grawerskie z tworzywa i aluminium, kompozytowe-warstwowe płyty aluminiowe (jak Dibond, Etalbond) z rdzeniem z tworzywa (PE, LDPE), kartonowe lub plastikowe (PVC) płyty warstwowe piankowe (wypełnione pianką poliuretanową).

    6. Materiały papiernicze do poligrafii, druku wielkoformatowego, oraz dekoracji wnętrza — papiery, kartony, tektury, tapety papierowe, samoprzylepne tapety papierowe.

    7. Inne surowce, prefabrykaty i wyroby gotowe.

Inne materiały do dekoracji i reklamy

    • materiały drewniane oraz drewnopochodne,
    • żywice, polimery, silikony, kleje, farby,
    • szkło hartowane,
    • szkło neonowe — rurki napełnione świecącym gazem,
    • źródła światła – szczególnie diody LED, t.j. soczewki, moduły, taśmy, lampy i naświetlacze,
    • moduły wyświetlaczy tablic diodowych-LED,
    • zasilacze i osprzęt elektryczny.

Sprzedaż materiałów przeznaczonych do reklamy wizualnej  →


_

Pokaż tekst