Akcesoria reklamowe i promocyjne to drobne przedmioty, takie jak gadżety reklamowe, przybory oraz upominki promocyjne.
Popularnością cieszą się akcesoria reklamowe i upominki firmowe, które są specjalnie zdobione, oznakowane hasłem reklamowym lub napisem identyfikującym sponsora.
Gadżety reklamowe z nadrukiem | Poligrafia reklamowa | Opakowania reklamowe | Torebki i torby reklamowe | Upominki okolicznościowe z nadrukiem | Odzież reklamowa
⋅
Sprawdź gadżety reklamowe w sklepie →
Akcesoria promocyjne — gadżety reklamowe
⋅
Reklamowe gadżety oraz drobne akcesoria reklamowe wykorzystywane są w reklamie i promowaniu wydarzeń, specjalnej oferty, marki, firmy, urzędu lub placówki publicznej.
Co jest przyczyną popularności akcesoriów reklamowych w działaniach promocyjnych?
Główną przyczyną tego, że spersonalizowane akcesoria reklamowe są tak popularne, jest duży popyt na nie.
Oczywiście popyt spowodowany jest tym, że spersonalizowane gadżety reklamowe są ofiarowane w formie atrakcyjnego upominku lub nagrody, ale też dlatego, że są darmowe.
Powszechnie wiadomo, że ludzie lubią dostawać upominki, zbierać różne darmowe przedmioty, szczególnie gdy wydają się one przydatne.
Gadżety reklamowe, które mają służyć jako upominki, dobiera się w taki sposób spośród dostępnych akcesoriów reklamowych, aby były interesujące, praktyczne i jak najdłużej służyły.
Wybór właściwych, jak najbardziej interesujących akcesoriów do dalszej personalizacji i promowania sponsora jest indywidualny i subiektywny.
Indywidualny dobór powinien być przemyślany zarówno pod względem jakości, trwałości, atrakcyjności przedmiotu, jak i jego w związku z marką czy ofertą sponsora.
Zawsze istotnym, ale nie najważniejszym kryterium jest cena gadżetu reklamowego wraz ze wszystkimi kosztami jak indywidualne zdobienie czy też dystrybucja.
Najlepszą poradą dla kogoś, kto wybiera akcesoria reklamowe po raz pierwszy i zastanawia się jakie gadżety wybrać, wydaje się specjalistyczna lektura, lub wywiad.
⋅
Dokonaj wyboru gadżetów reklamowych.
Gadżety reklamowe – w sprzedaży
Akcesoria reklamowe
Komu, gdzie i jak służą firmowe akcesoria reklamowe oraz gadżety promocyjne.
Identyfikacja oraz potrzeba promocji skłania do wykorzystania wszystkich nadarzających się okazji i możliwości.
Naturalną rzeczą jest korzystanie z wielu drobnych przedmiotów, przyborów i gadżetów w miejscach publicznych, a to powoduje, że zasadne jest umieszczenie na nich własnego oznakowania jak np.:
- znaku firmowego — logo,
- nazwy,
- adresu,
- numeru telefonu,
- nazwy strony www,
- hasła reklamowego,
- charakterystycznej grafiki.
Dzięki posiadaniu takich gadżetów reklamowych, w połączeniu z szeregiem innych działań, można zaprezentować oryginalny design firmowy.
Spersonalizowane akcesoria reklamowe i gadżety będą promować markę, firmę czy ofertę zarówno w biurze, jak i w miejscach publicznych.
Jeśli akcesoria reklamowe w postaci gadżetów promocyjnych zostaną wręczone pracownikom, partnerom, kontrahentom, czy nawet znajomym jako upominki, to będą funkcjonować przez pewien czas jako reklama.
Skuteczność promocji z użyciem gadżetów reklamowych jest trudna do weryfikacji, ponieważ zależy od wielu zróżnicowanych czynników.
Skuteczność takiej reklamy na pewno zależy od czasu użytkowania, na co mają wpływ jakość przydatność i atrakcyjność, ale także od grupy odbiorców, a konkretnie od charakteru osoby użytkownika.
Jakie są gadżety i akcesoria reklamowe?
Bardzo szerokie spektrum możliwości można znaleźć w drobnych przedmiotach codziennego użytku, a szczególnie tych, które funkcjonalnością związane są z określoną branżą lub dziedziną.
Typowanie akcesoriów reklamowych, które będą służyć promocji, zależne jest od rodzaju okazji, doprecyzowania celu i określeniu oczekiwanej funkcjonalności gadżetu.
Różne okazje i typowe gadżety reklamowe
Akcesoria reklamowe, gadżety promocyjne z nadrukiem, zdobieniem, mogą być wykorzystane zależnie od wagi wydarzenia i pomysłu.
• Na poważne uroczystości, obchody itd. należy przygotować akcesoria i gadżety, odpowiednie w swojej jakości i klasie.
Mogą to być medale, statuetki, ekskluzywne parasole, torby, notatniki, pióra wieczne lub markowe długopisy.
Wskazane jest, aby przedmioty te były cechowane dość subtelnie, a zarazem wykwintnie.
• Przy okazji wydarzeń okolicznościowych o lekkim charakterze, wystaw, targów i imprez masowych można przygotować mniej spektakularny zestaw akcesoriów reklamowych i gadżetów promocyjnych.
Kluczem dokonania odpowiedniego wyboru, na pewno będzie przewidywana ilość, ponieważ to głównie ona wpłynie na ostateczną kwotę przewidzianego budżetu.
Na takie imprezy, eventy przygotowuje się drobny sprzęt, materiały promocyjne w ciekawej formie, smycze, przypinki-pins, buttony, spersonalizowane breloki, chorągiewki, flagi firmowe, balony z nadrukiem reklamowym, kubki reklamowe, długopisy ze znakowaniem itd.
Popularne są także tekstylia ze zdobieniem oraz odzież z nadrukiem i koszulki reklamowe.
• Z okazji świąt i uroczystości firmowych można przygotować spersonalizowane upominki jak; słodycze reklamowe, bombki z dedykowanym zdobieniem, porcelanę i szkło zdobione, oryginalne kubki termiczne z grawerem lub innym rodzajem znakowania, szaliki firmowe i wiele innych, w tym kosze prezentowe.
• Kolejną możliwością jest wykorzystanie do promocji spersonalizowanych akcesoriów reklamowych i gadżetów zdobionych w barwach firmowych, przy okazji bezpośredniego kontaktu biznesowego z klientem, kontrahentem czy osobą zainteresowaną usługami.
W zależności od profilu przedsięwzięcia, oferty, rodzaju i wagi kontaktu powinny być dobrane odpowiednie akcesoria i reklamowe gadżety, które będą służyć jako upominki.
Czasem więc powinny być drobne, niezobowiązujące gadżety reklamowe ze znakowaniem, a czasami wysokiej klasy prezenty i prestiżowe upominki.
Gadżety na kampanie i akcje promocyjne
• Podobnego wyboru gadżetów reklamowych należy dokonać, jeśli planowana jest wysyłkowa kampania reklamowa.
Z obserwacji wynika, że oprócz typowych materiałów informacyjnych, prospektów i kalendarzy reklamowych, w dobrym tonie jest dołączenie drobiazgów reklamujących firmę i budujących prestiż marki.
W takim przypadku dobieranie właściwych i najlepszych artykułów reklamowych, służących jako spersonalizowane gadżety promocyjne, jest również uznaniowe.
Zamiary oparte o analizę kosztów, są często korygowane ze względu na cenę końcową, ponieważ przewidziany i możliwy do realizacji budżet nie przewidywał rzeczywistej wartości kampanii reklamowej.
• Znacznie łatwiej zrealizować jednostkową akcję promocyjną, gdy tylko pojawią się wolne środki finansowe.
Powstały fundusz musi uwzględniać dodatkowe koszty organizacyjne, ale jest dosyć łatwy w realizacji.
Katalogi różne z kalendarzami, kubkami itd