Konfekcjonowanie

Konfekcjonowanie w produkcji reklamy jest pojęciem szerokim i relatywnym. Konfekcjonowaniem jest ustalony z góry sposób wykonania i przekazania wytworzonego produktu do  dalszego użytku.


Usługa konfekcjonowania może oznaczać, że sposób produkcji jest specyficznie ukierunkowany.

Konfekcjonowanie jest także samodzielną i dodatkową usługą związaną z procesem wytwarzania produktu, która nie występuje w opcji standardowej.

Konfekcjonowaniem są różnorodne czynności odmienne dla różnych towarów.

W niektórych przypadkach konfekcjonowanie jest integralną częścią wytwarzania, w innych są to zabiegi dodatkowe i uzupełniające.

Ujmując technicznie, konfekcjonowaniem określamy wszystko, co pozwala posortować, połączyć w grupy, zestawić, oznaczyć i zapakować towar zgodnie z pierwotnym zamiarem.

Konfekcjonowaniem jest także taki sposób wytwarzania, który powoduje, że określony produkt jest trochę inaczej wyposażony lub ma trochę inne właściwości niż podobne, pozostałe.

Przykładem może być:

    • wyposażenie bliźniaczych produktów w całkowicie różne uchwyty,
    • lub umieszczenie identycznych uchwytów, lecz z innej strony, niż w bliźniaczym produkcie.

Usługa konfekcjonowania może mieć istotne znaczenie dla magazynowania, transportu i dalszego funkcjonowania produktu.


Koszty pracy 

Proces konfekcjonowania jest związany z dodatkowymi kosztami np. ponadstandardowym zużyciem materiału, ale też z logistyką i zwiększonym nakładem pracy.


Jeśli nie widzisz produktu w tej kategorii, to zapytaj TUTAJ!

Nie znaleziono produktów, których szukasz.