Konfekcjonowanie
Konfekcjonowanie w produkcji reklamy jest pojęciem szerokim i relatywnym.
Konfekcjonowaniem jest ustalony z góry sposób wykonania i przekazania wytworzonego produktu do dalszego użytku.
Producent reklam →
Zapytaj o reklamy projektowane indywidualnie i na wymiar.
Konfekcjonowanie zamówionych produktów
Usługa konfekcjonowania może oznaczać, że sposób produkcji jest specyficznie ukierunkowany.
Konfekcjonowanie jest także samodzielną i dodatkową usługą związaną z procesem wytwarzania produktu, która nie występuje w opcji standardowej.
Konfekcjonowaniem są różnorodne czynności odmienne dla różnych towarów.
W niektórych przypadkach konfekcjonowanie jest integralną częścią wytwarzania, w innych są to zabiegi dodatkowe i uzupełniające.
Ujmując technicznie, konfekcjonowaniem określamy wszystko, co pozwala posortować, połączyć w grupy, zestawić, oznaczyć i zapakować towar zgodnie z pierwotnym zamiarem.
Konfekcjonowaniem jest także taki sposób wytwarzania, który powoduje, że określony produkt jest trochę inaczej wyposażony lub ma trochę inne właściwości niż podobne, pozostałe.
Przykładem może być:
- wyposażenie bliźniaczych produktów w całkowicie różne uchwyty,
- lub umieszczenie identycznych uchwytów, lecz z innej strony, niż w bliźniaczym produkcie.
Usługa konfekcjonowania może mieć istotne znaczenie dla magazynowania, transportu i dalszego funkcjonowania produktu.
Koszty pracy →
Proces konfekcjonowania jest związany z dodatkowymi kosztami np. ponadstandardowym zużyciem materiału, ale też z logistyką i zwiększonym nakładem pracy.
Jeśli nie widzisz produktu w tej kategorii, to zapytaj tutaj:
PRODUKCJA REKLAMY →
Reklama na wymiar, indywidualny wzór, nietypowe rozwiązania. Projekt graficzny, wizualizacja reklamy.
Napisz email:biuro@reklamy-arek