Reklama zewnętrzna

Wizualna reklama zewnętrzna jest środkiem do promowania działalności biznesowej i publicznej. 

Zewnętrzna reklama jest nośnikiem komunikacji wizualnej na rynku towarów, usług i wydarzeń.


sklep reklamowy reklama zewnętrzna firmy


Reklama zewnętrzna /produkty reklamowe 〉  Kliknij, aby przejść do produktów


Skuteczna reklama zewnętrzna

Nośniki reklamy zewnętrznej bardzo skutecznie służą wzajemnej komunikacji, a dzięki temu lepiej są zaspokojone oczekiwania konsumpcyjne.

Reklama umieszczona w miejscach publicznych wzbogaca świadomość i wskazuje możliwości, które mogą być przydatne.

Każdy z rodzajów i typów reklamy zewnętrznej przynosi korzyść, zarówno nadawcy komunikatu, jak i odbiorcy. Są to m.in.:

Oznakowania kierunkowe | Reklama na chodnik, asfalt | Reklama na budynek | Reklama na szyby | Reklama na ogrodzenie |

Reklama z konstrukcją | Reklama przenośna | Reklama na pojazdach | Reklama na samochodach | Reklama świetlna | Reklama na witrynach |

Reklama mobilna | Wyświetlacze reklamowe LED | Telebimy | Logo podświetlane | Litery podświetlane | Litery przestrzenne| Kasetony reklamowe |

Banery reklamowe | Flagi | Szyldy | Szyldy reklamowe | Bilbordy | Pylony i totemy | Plakaty | Napisy | Znaki graficzne | Tablice reklamowe | Litery samoprzylepne


Zewnętrzna reklama wizualna

Reklama wizualna pomaga nawiązać kontakt z odbiorcą.

Zapotrzebowanie na towary i usługi powoduje aktywność twórców oraz producentów.

Wielkość oraz różnorodność popytu i podaży powodują, że niezbędne jest wzajemne komunikowanie się, aby jak najlepiej zaspakajać potrzeby konsumpcyjne.

Skutecznego obiegu informacji oczekują zarówno nabywcy, jak i twórcy oraz producenci rozmaitych dóbr.

Taki obieg informacji zapewnia m.in. zewnętrzna reklama wizualna, która jest środkiem atrakcyjnego informowania, czyli promocji.

Wbrew utartym przekonaniom, reklama zewnętrzna nie polega tylko na promowaniu produktów i usług.

Również dobra niematerialne, jak szeroko rozumiana oferta kulturalna, artystyczna, bytowa itd., wymagają obwieszczenia i polecenia. Często więc wymagają reklamy wizualnej, np. zewnętrznej.

Oczekiwania odbiorcy wymagają umiejętnego przedstawienia oferty i zachęcenia do korzystania z niej.

Dobrze zaprojektowane i wykonane reklamy zewnętrzne są jednym z najbardziej istotnych czynników, które pomagają w dotarciu do odbiorcy. 

Dlatego też wizualna reklama zewnętrzna wymaga zastosowania różnorodnych rozwiązań projektowych – najlepiej indywidualnych.


Jaka jest dobra reklama zewnętrzna?

Dobra reklama wizualna to każda ekspozycja zewnętrza, która jest przydatna i skuteczna.

Skuteczność i przydatność reklamy wizualnej można zyskać, gdy jest opracowana świadomie.

Każdy twórca treści oraz formy reklamy powinien wiedzieć, co jest najważniejsze dla odbiorcy. Jakie elementy reklamy należy szczególnie eksponować.

Powtarzającymi się elementami reklamy, które można wyraźnie klasyfikować w celu świadomego wyeksponowania, są takie jak:

    1. Oferta — główny przekaz informacyjny, którym zainteresowany jest nabywca.
    2. Hasła reklamowe, które uzupełniają lub upraszczają formę reklamy.
    3. Zdjęcia, info-grafika, wspomagające przekaz reklamowy.
    4. Grafika reklamowa — design, specyficzny całokształt. Układ graficzny reklamy, oddany za pomocą formy, kształtów i barw.
    5. Charakterystyczny znak właściciela — godło, herb, logotyp marki, logo firmowe.
    6. Oznakowania kierunkowe i identyfikacyjne — elementy reklamy zewnętrznej. Powodują właściwą komunikację wizualną, przez możliwość prawidłowego lokalizowania nadawcy i interpretowania informacji.

Wymienione elementy są kluczowe dla reklamy wizualnej i wpływają na jej sens oraz jakość.


Reklama zewnętrzna specjalne wymogi

Wizualna reklama zewnętrzna często jest niemal identyczna z wewnętrzną. Dla laika nie ma większej różnicy, ale dobra reklama zewnętrzna musi spełniać specjalne wymogi.

Warunki atmosferyczne, zróżnicowanie warunków widoczności i trudny do określenia sposób eksponowania, sprawiają, że reklama zewnętrzna musi być wykonana w specjalny sposób.

Reklama na zewnątrz funkcjonuje prawidłowo tylko dzięki profesjonalnie opracowanym i właściwie dobranym materiałom i technice produkcji.


Reklama zewnętrzna — nośniki reklamy

Reklamy zewnętrzne do wyboru.

Niektóre z nośników reklamy zewnętrznej i sposobów wizualnego eksponowania to:

    1. szyldy firmowe, administracyjne, urzędowe
    2. tablice i szyldy reklamowe
    3. billboardy i tablice billboardowe (bilbordowe)
    4. konstrukcje reklamowe z poszyciem (np. wielkoformatowe banery reklamowe /napinane)
    5. pylony i totemy
    6. słupy reklamowe
    7. flagi reklamowe, maszty flagowe, transparenty
    8. banery reklamowe
    9. wolno-stojąca reklama świetlna
    10. podświetlane kasetony reklamowe
    11. telebimy i reklamowe wyświetlacze diodowe LED
    12. elektroniczne, reklamowe tablice graficzne i tekstowe — LED
    13. przenośna i mobilna reklama różnego typu
    14. reklama na ogrodzenie, na budynek lub przy wjeździe na wyznaczony teren
    15. grafika reklamowa i napisy na ścianie
    16. oznakowania poziome i reklama na chodniku, lub asfalcie
    17. reklama na szybach i w witrynie
    18. reklama na pojazdach drogowych, przyczepach, naczepach, lawetach
    19. reklama na samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych
    20. oznakowanie i reklama na autobusach /minibusach i autokarach

Każdy z tych nośników reklamowych może być użyty zależnie od potrzeby, możliwości oraz przewidzianego budżetu.


Reklama zewnętrzna /produkty, nośniki


Szyldy

Możliwości i różnorodność reklamy wizualnej przejawia się w jej licznych odmianach. Doskonałym i popularnym przykładem są szyldy, których wyróżniamy kilkanaście rodzajów. Sprawdź jakie szyldy reklamowe oferujemy oraz porównaj ceny szyldów, tablic i reklamy zewnętrznej.


Nasz sklep reklamowy umożliwia zakup technologii, materiałów do wykonania reklamy, oraz produktów spersonalizowanej reklamy zewnętrznej — na zamówienie indywidualne.


Jeśli nie widzisz produktu w tej kategorii, to zapytaj TUTAJ!

Wyświetlanie 1–4 z 10 wyników