Systemy prezentacji reklamy

Systemy prezentacji reklamy to różnorodne lecz zunifikowane nośniki, które są jednolite przeważnie pod względem koncepcji formy czy określonej linii projektowej.

 Miano jednolitego systemu prezentacji reklamy może nosić seria różnych w formie produktów, a wyprodukowana w oparciu o jednakowe i charakterystyczne surowce. Przykładem są systemy tekstylne do prezentacji reklamy, lub alternatywnie systemy z lekkiej płyty poliwinylowej.

 Choć reklama wizualna funkcjonuje zarówno w budynkach i powierzchniach zadaszonych, jak na zewnątrz, to określenie systemów prezentacji reklamy ma odniesienie głównie do wnętrz. Najczęściej określane są wprost, jako systemy wystawiennicze.

 Elementy systemów wystawienniczych oraz prezentacyjnych wraz z dedykowanymi, jednostkowymi nośnikami wykonanymi w jednolitej konwencji tworzą bogaty wybór możliwości prezentacji reklamy.


Nie znaleziono produktów, których szukasz.