Systemy prezentacji reklamy

Systemy prezentacji reklamy – kampanii reklamowej, eksponowanej za pomocą wielu nośników, które tworzą jeden rozpoznawalny styl.

Systemem prezentacji nazywamy również samą ideę – opracowany pomysł na ekspozycję treści reklamowych.


Wystawiennicze i ekspozycyjne systemy prezentacji reklamy


System prezentacji reklamy ⇒ Kliknij, aby przejść do produktów


System prezentacji reklamy to kilka nośników, które są jednolite pod względem koncepcji formy lub określonej linii projektowej.

Miano jednolitego systemu prezentacji reklamy może nosić seria różnych w kształcie produktów, a wyprodukowana w oparciu o jednakowe i charakterystyczne surowce.

Przykładem są systemy tekstylne do prezentacji reklamy, lub alternatywnie systemy z lekkiej płyty poliwinylowej.

Choć reklama wizualna funkcjonuje zarówno w budynkach, jak i na zewnątrz, to określenie systemów prezentacji reklamy ma zastosowanie do ekspozycji wewnętrznych.

Kompletne systemy prezentacji reklamy lub wybrane nośniki, określamy zwyczajowo, jako systemy wystawiennicze.


System prezentacji reklamy.


Wyszukaj produkty i dowiedz się więcej na stronie:

Reklamowe systemy wystawiennicze i ekspozycyjne

Jednostkowe elementy systemów wystawienniczych oraz prezentacyjnych – spersonalizowane nośniki wykonane w jednym stylu, tworzą duży wybór możliwości prezentowania treści promocyjnych.


Jeśli nie widzisz produktu w tej kategorii, to zapytaj TUTAJ!

Wyświetlanie wszystkich wyników: 3