Systemy prezentacji reklamy

Systemy prezentacji reklamy to różnorodne lecz zunifikowane nośniki, które są jednolite przeważnie pod względem koncepcji formy czy określonej linii projektowej.

PRODUKTY 〉 Kliknij, aby przejść do produktów

 Miano jednolitego systemu prezentacji reklamy może nosić seria różnych w formie produktów, a wyprodukowana w oparciu o jednakowe i charakterystyczne surowce. Przykładem są systemy tekstylne do prezentacji reklamy, lub alternatywnie systemy z lekkiej płyty poliwinylowej.

 Choć reklama wizualna funkcjonuje zarówno w budynkach i powierzchniach zadaszonych, jak na zewnątrz, to określenie systemów prezentacji reklamy ma odniesienie głównie do wnętrz. Najczęściej systemy prezentacji reklamy i ich nośniki określane są ogólnie, jako systemy wystawiennicze.

Wyszukaj produkty i dowiedz się więcej na stronie:

Reklamowe systemy wystawiennicze i ekspozycyjne

 Elementy systemów wystawienniczych oraz prezentacyjnych wraz z dedykowanymi, jednostkowymi nośnikami wykonanymi w jednolitej konwencji tworzą bogaty wybór możliwości prezentacji reklamy.


Produkty w sklepie

Wyświetlanie wszystkich 5 wyników