Reklama przenośna

Bardzo praktycznym rodzajem reklamy wizualnej jest reklama przenośna i przestawna. Reklamy przenośne oraz przestawne dają się przemieszczać, w zależności od powstałej potrzeby i możliwości. Takie nośniki reklamowe nie są trwale związane z gruntem.

Reklama przenośna kojarzy się raczej z dość lekkimi reklamami, które można swobodnie podnosić, aby przenieść w inne miejsce. Natomiast reklama przestawna to cięższe konstrukcje, które dają się przemieścić w inne miejsce. Przy tym potrzeba zużyć znacznie więcej energii, co związane bywa z użyciem maszyn i specjalnych urządzeń.

Popularne reklamy przenośne są to m.in.:

  • banery i siatki reklamowe, transparenty, flagi, windery, stojaki, standy, składane trybunki, lady, ścianki reklamowe, potykacze, roll`upy, lekkie namioty eventowe, wyświetlacze graficzne, i podobne.

Popularne reklamy przestawne są to m.in.:

  • kolumny, stojące gabloty, stoiska, totemy, wieże, tablice reklamowe i billboardy z konstrukcją stabilizującą, tablice umieszczone na lawetach i przyczepach samochodowych.

Reklama przenośna ma tę zaletę w porównaniu do stacjonarnej, że umożliwia swoistą niezależność a nawet oszczędność. Również zmiana miejsca ekspozycji może być korzystna, gdyż postawiona w nowej lokalizacji, bywa bardziej zauważana.


Nie znaleziono produktów, których szukasz.